مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 خرداد 1400 ساعت 06:302021-06-15سياسي

مردم پای کار انقلاب باشند/بی توجهی به سرنوشت کشور پایمال کردن خون شهداست


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد گفت: مردم همچنان پای کار انقلاب باشند و با حضور در عرصه انتخابات، کشور را در مسیر پیشرفت و توسعه قرار دهند.

- ایسنا/یزد نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد گفت: مردم همچنان پای کار انقلاب باشند و با حضور در عرصه انتخابات، کشور را در مسیر پیشرفت و توسعه قرار دهند.

آیت الله محمدرضا ناصری در دیدار با اصناف و بازاریان یزد اظهار کرد: دشمن می خواهد انقلاب را نادیده بگیرد و روحیه انقلابی و الهی مردم را از آنها بگیرد اما انقلابی که توسط امام خمینی(ره) پایه ریزی شده، بر اساس زندگی الهی است.

وی عنوان کرد: زندگی که صهیونیست ها برای بشر برنامه ریزی کرده اند به پوچی ختم می شود اما انقلاب ما انسان را در مسیر تکامل و رسیدن به خدا و حرکت در مسیر فطرت خدایی انسان قرار می دهد اما دشمنان اسلام این موضوع را بر نمی تابند.

امام جمعه یزد با بیان اینکه عده ای هنوز انقلاب و مسائل انقلاب را درک نکرده اند، بیان کرد: انقلاب ما تنها تغییر یک حکومت نبود بلکه حرکات بزرگی در آن رقم خورد که متاسفانه مورد غفلت قرار گرفته و حتی نامزدهای ریاست جمهوری در مناظرات خود به این موارد اشاره نکرده اند.

ناصری یادآور شد: در طول دوره های مختلف فشارهای بسیاری به نظام و انقلاب وارد شد و از جنگ و تحریم تا ترور و تخریب بر کشور ما ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم پای کار انقلاب باشند/بی توجهی به سرنوشت کشور پایمال کردن خون شهداست

مردم پای کار انقلاب باشند/بی توجهی به سرنوشت کشور پایمال کردن خون شهداست