مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 خرداد 1400 ساعت 06:302021-06-15اقتصادي

رزم حسینی: ذخایر کالایی کشور در وضعیت مناسبی است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، علیرضا رزم حسینی در جلسه ستاد تنظیم بازار افزود: با وجود مشکلات و محدودیت های شدیدی که در این مدت بر کشور تحمیل شد، - وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: با وجود همه مشکلات و محدودیت ها، شرایط تامین کالا و ذخایر کشور مناسب است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، علیرضا رزم حسینی در جلسه ستاد تنظیم بازار افزود: با وجود مشکلات و محدودیت های شدیدی که در این مدت بر کشور تحمیل شد، اما توانستیم با همکاری و همت بخش خصوصی و اتخاذ سیاست های مناسب در دولت، با واردات کالا های اساسی و مواد اولیه، شرایط قابل قبولی را در بخش تولید و صادرات ایجاد کنیم.

وی، بر تکمیل انسجام بخشی در حوزه محصولات کشاورزی تاکید کرد و گفت: همه بخش های تامین، نظارت، توزیع و قیمت گذاری و حتی تجارت خارجی محصولات کشاورزی باید به وزارت جهاد کشاورزی منتقل شود و وزارت صنعت و سازمان حمایت از مصرف کننده در این حوزه همکاری لازم را با این وزارتخانه داشته باشند.

این عضو کابینه دولت بیان داشت: انسجام نسبی که در این حوزه با انتقال مسوولیت های بخش کشاورزی به وزارت جهاد کشاورزی اتفاق افتاد، موجب ایجاد یک آرامش نسبی در بازار شد و این موضوع مورد تایید وزارت جهاد کشاورزی و همچنین کمیسیون کشاورزی در مجلس شورای اسلامی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رزم حسینی: ذخایر کالایی کشور در وضعیت مناسبی است

رزم حسینی: ذخایر کالایی کشور در وضعیت مناسبی است