مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 خرداد 1400 ساعت 06:202021-06-15اجتماعي

مخالفت شورای شهر با توافق شهرداری و آستان قدس در بحث املاک موقوفه


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، یک فوریت لایحه شهردار تهران در خصوص اعطای مجوز به شهرداری تهران جهت اجرای توافقنامه منعقده با آستان قدس رضوی در خصوص املاک موقوفه واقع در طرح های مصوب شهری به پلاک های ثبتی 74، - اعضای شورای اسلامی شهر پایتخت با تصویب یک فوریت لایحه اعطای مجوز به شهرداری تهران جهت اجرای توافقنامه منعقده با آستان قدس رضوی در خصوص املاک موقوفه، مخالفت کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، یک فوریت لایحه شهردار تهران در خصوص اعطای مجوز به شهرداری تهران جهت اجرای توافقنامه منعقده با آستان قدس رضوی در خصوص املاک موقوفه واقع در طرح های مصوب شهری به پلاک های ثبتی 74، 71، 68 اصلی بخش 11 تهران در جلسه امروز شورای شهر بررسی شد.

در همین راستا محمدنادر محمد زاده مدیرعامل سازمان املاک شهرداری در توضیح این لایحه گفت: ما در دو الی سه سال اخیر چندین حکم محکومیت از سوی آستان قدس داشتیم که با این نهاد وارد مذاکره شدیم و قرار بر این شد که آستان به مدت یکسال نسبت به شهرداری اقدام حقوقی نکند.

آستان هم دیگر اقدام حقوقی جدیدی انجام نداد.

اما حال باید این موضوع را تعیین تکلیف کنیم.

به موازی این امر آستان پروژه های زیادی در سطح شهر دارد و در صورت به نتیجه رسیدن این توافق پروژه ها نیز به مرحله اجرا می رسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مخالفت شورای شهر با توافق شهرداری و آستان قدس در بحث املاک موقوفه

مخالفت شورای شهر با توافق شهرداری و آستان قدس در بحث املاک موقوفه