مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 خرداد 1400 ساعت 06:152021-06-15اقتصادي

صدور اخطاریه زیست محیطی برای پنج واحد صنعتی


رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان اسلامشهر از افتتاح و بهره برداری تصفیه خانه فاضلاب یک واحد بزرگ دامداری در هفته محیط زیست و نمونه برداری از خروجی سیستم تصفیه فاضلاب 13 واحد صنعتی وتولیدی در این شهرستان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا الهه بیگی با اعلام این خبرگفت: اولین سیستم تصفیه خانه فاضلاب یک واحد دامداری بزرگ مقیاس در چهاردانگه شهرستان اسلامشهر با استفاده از تسهیلات صندوق ملی محیط زیست با اعتباری حدود 2 میلیارد تومان همزمان با گرامیداشت هفته محیط زیست به بهره برداری رسید.

وی با اشاره به اینکه این مراسم با حضور ریاست جهاد کشاورزی و معاونت فنی و عمرانی فرمانداری اسلامشهر برگزار شد، اظهارکرد: این تصفیه خانه با ظرفیت 25 متر مکعب در شبانه روز راه اندازی شد و کلیه پساب های دامداری را اعم از سالن های شیر دوشی و پساب سپراتور را تصفیه می کند و خروجی تصفیه خانه در صورت انطباق با استانداردهای ملاک عمل سازمان محیط زیست به منظور آبیاری زمین های کشاورزی و فضای سبز نیز قابل استفاده است.

بیگی با بیان اینکه همچنین طی ماه جاری کارشناسان این اداره از خروجی تصفیه خانه فاضلاب 13 واحد صنعتی و تولیدی شامل واحدهای کشتارگاهی و تولید لبنیات در شهرستان اسلامشهر نمونه برداری کردند، اظهارکرد: بر اساس سنجش و بررسی نتایج آزمایشات، برای پنج واحد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور اخطاریه زیست محیطی برای پنج واحد صنعتی

صدور اخطاریه زیست محیطی برای پنج واحد صنعتی