مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 خرداد 1400 ساعت 06:152021-06-15اقتصادي

ایجاد آتش از چوب خیس با محصولی فناورانه


گروهی از محققان مواد آتش زنه ای را عرضه کردند که به گفته آنها با استفاده از این محصول می توان در شرایط بارانی و زمین و چوب خیس، آتش ایجاد کرد.

- گروهی از محققان مواد آتش زنه ای را عرضه کردند که به گفته آنها با استفاده از این محصول می توان در شرایط بارانی و زمین و چوب خیس، آتش ایجاد کرد.

حمید مبارک، مدیر عامل یکی از شرکت های فعال در زمینه تولید محصولات شیمیایی دانش بنیان در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه این شرکت دارای چهار ثبت اختراع است، گفت: سه مورد از این اختراعات به تاییدیه بنیاد ملی نخبگان رسیده است.

وی یکی از محصولات این شرکت را خمیر آتش زا دانست و افزود: این محصول به عنوان آتش زنه می تواند جایگزینی برای ژل ها و الکل باشد.

مبارک خاطر نشان کرد: تفاوت این محصول با سایر محصولات آتش زنه در این است که سایر محصولات در این زمینه بر پایه الکل است، ولی این خمیر پایه نفت تولید شده است، از این رو قدرت شعله وری و سوختن بیشتری نسبت به سایر محصولات مشابه دارد.

مدیر عامل این شرکت دانش بنیان یادآور شد: این محصول به گونه ای تولید شده که از آن می توان در شرایط آب و هوایی سخت و در سرمای منهای 10 تا 15 درجه سانتی گراد و حتی در شرایط بارانی، زمین خیس و چوب و زغال خیس برای ایجاد آتش استفاده کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد آتش از چوب خیس با محصولی فناورانه

ایجاد آتش از چوب خیس با محصولی فناورانه