مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 خرداد 1400 ساعت 06:102021-06-15اقتصادي

نقش کمرنگ صنایع دستی در گردشگری کرمانشاه


بسیاری از کشورها به تاثیر متقابل صنعت گردشگری و صنایع دستی اعتقاد دارند و فهمیده اند که صنایع دستی می تواند نقش مهمی در جذب گردشگران داشته باشد.

- ایسنا/کرمانشاه بسیاری از کشورها به تاثیر متقابل صنعت گردشگری و صنایع دستی اعتقاد دارند و فهمیده اند که صنایع دستی می تواند نقش مهمی در جذب گردشگران داشته باشد.

براین اساس می بینیم که طی سالهای اخیر صنایع دستی در کشورهای زیادی خصوصا کشورهایی که در مسیر توسعه صنعت گردشگری قرار گرفته اند، از انزوا و فراموشی بیرون آمده و مورد توجه ویژه واقع شده است.

حتی برخی از کشورهای توسعه یافته هم که پیشینه چندانی در حوزه صنایع دستی ندارند، تلاش کرده اند تا از این ظرفیت استفاده کنند و جذب گردشگر داشته باشند.

برای نمونه این کشورها جاذبه های مهم و برندهای گردشگری خود را در قالب صنایع دستی به شکل نمادهایی کوچک درست کرده و با عرضه آنها به گردشگران، علاوه براینکه آن را به همه جای دنیا معرفی می کنند، گردشگران بیشتری را هم به سوی خود می کشانند.

اما در کرمانشاه داستان به گونه دیگری است.

استانی که بواسطه شرایط جغرافیایی و اقلیمی خود از هزارسال پیش سرزمین دست آفریده های رنگارنگ و هزار طرح و هزار نقش بوده، اکنون بهره چندانی از این ظرفیت خود نمی برد و حتی نتوانسته جذب گردشگر بالایی را از این راه داشته ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش کمرنگ صنایع دستی در گردشگری کرمانشاه

نقش کمرنگ صنایع دستی در گردشگری کرمانشاه