مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 خرداد 1400 ساعت 05:552021-06-15اقتصادي

جوکار: قطعی برق حاصل بی تدبیری مسئولان مربوطه است


رییس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس با بیان این که قطعی برق در سایه بی تدبیری های صورت گرفته بود، گفت: در چند سال اخیر به اندازه مصرف تولید برق نداشتیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، محمدصالح جوکار عصر دیروز در نشست انجمن مدیران صنایع و معادن استان یزد با بیان این که هفته گذشته وزیر نیرو در ارتباط با قطعی برق به مجلس فراخوانده شد اظهار کرد: وزیر نیرو در این جلسه مسائلی از جمله کمبود بارش ها، پایین آمدن سطح سدها، خارج شدن برخی نیروگاه ها از مدار و بحث رمز ارزها را عامل مشکل برق و خاموشی ها اعلام کرد.

وی افزود: الان نیروگاه های خصوصی 10 تا 20 میلیارد از دولت طلب دارند ولی دولت به آنها پرداختی نداشته و با توجه به اینکه مبلغ اعلام شده از سوی دولت را به صرفه نمی دانند؛ تصمیم به خاموشی نیروگاه های خود گرفته اند تا هزینه هایشان کاهش پیدا کند.

رییس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در این بین اما مشکلات دیگری هم وجود دارد که یکی از آنها، بحث صدور مجوزها است.

جوکار ادامه داد: الان دستگاه های لازم برای تولید 50 مگاوات برق به کشور وارد و آماده اجرا شده ولی محیط زیست یک ماه است که درحال بررسی موضوع برای صدور مجوز است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جوکار: قطعی برق حاصل بی تدبیری مسئولان مربوطه است

جوکار: قطعی برق حاصل بی تدبیری مسئولان مربوطه است