مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 خرداد 1400 ساعت 05:552021-06-15سياسي

131 شعبه اخذ رای برای انتخابات در شهرستان اسکو تعیین شد


فرماندار شهرستان اسکو از آمادگی این شهرستان برای برگزاری یک انتخابات پرشور با حضور حداکثری مردم خبر داد، گفت: 131 شعبه اخذ رای برای برگزاری انتخابات تعیین شد.

- ، بابک رضی منش صبح امروز سه شنبه در نشست خبری با خبرنگاران شهرستان اسکو با تشریح اقدامات صورت گرفته برای برگزاری انتخابات 1400 اظهار داشت: انتخابات به عنوان مظهر خواست و اراده مردم و پیش شرط مردم سالاری با چرخش نخبگان عاملی تعیین کننده در سرنوشت و پیشرفت و توسعه کشور از طریق حضور مردم را فراهم می کند.

وی افزود: رسانه ها به عنوان مرجع آگاهی بخشی در تبیین نقش و جایگاه انتخابات در تحولات داخلی و بین المللی نقش برجسته و مهمی ایفا می کنند.

فرماندار شهرستان اسکو با اشاره به اینکه بیانیه در خصوص برگزاری انتخابات برشمرد و افزود: ستاد انتخابات شهرستان اسکو با برنامه ریزی دقیق برای تأمین وظیفه اصلی امنیت و سلامت انتخابات با رویکرد قانون مداری و بی طرفی اقدام نموده و تمامی تدابیر و تمهیدات لازم برای برگزاری انتخاباتی سالم و قانونی را در سطح شهرستان فراهم کرده است.

رییس ستاد انتخابات شهرستان اسکو با بیان اینکه برگزاری انتخابات به لحاظ حقوقی از با اجرای قوانین و دستورالعمل ها تضمین کننده انتخاباتی نظام مند، شفاف و عادلانه است ادامه داد: ستاد انتخابات شهرستان در راستای این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

131 شعبه اخذ رای برای انتخابات در شهرستان اسکو تعیین شد

131 شعبه اخذ رای برای انتخابات در شهرستان اسکو تعیین شد