مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 خرداد 1400 ساعت 05:402021-06-15سياسي

داداشی: پخت و پز تصمیم برای گرانی بنزین در دولت انجام شده بود


نایب رییس کمیسیون اصل 90 مجلس دهم گفت: برنامه ریزی ها و پخت و پزها درباره موضوع گرانی بنزین در آبان 98 در دولت انجام شده بود و آنچه در شورای اقتصادی سران سه قوه مطرح شد برنامه آماده توسط دولت که به اطلاع رؤسای دو قوه دیگر نیز رسید.

- ولی داداشی نایب رییس کمیسیون اصل 90 مجلس دهم در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس با اشاره به گرانی بنزین در آبان 98 گفت: تصمیم گیری ها درباره گرانی بنزین در آبان 98 در خود دولت انجام شده بود و نه در شورای اقتصادی سران قوا.

وی افزود: پخت وپزها درباره این تصمیم کاملاً در دولت انجام شده بود و نتیجه آن به جلسه شورای اقتصادی سران قوا ارائه شد و به اطلاع سران قوای مقننه و قضاییه رسید.

نایب رییس کمیسیون اصل 90 مجلس دهم اظهار داشت: این رفتار دولت و تصمیم پنهانی که در این باره اتخاذ شد نشان دهنده پنهانکاری دولت با مردم بود و ا گر دولت قصد چنین کاری را داشت باید از قبل زمینه را برای این کار فراهم می کرد.

داداشی خاطرنشان کرد: دولت اگر می خواست بنزین را گران کند باید زمینه سازی لازم را برای این کار انجام می داد تا جامعه آمادگی لازم را برای پذیرش گرانی بنزین را داشته باشد.

وی ا فزود: اجرای طرح افزایش قیمت بنزین در آبان 98 با ایرادات و اشکالات زیادی همراه بود که با توجه به در نظر نگرفتن ابعاد مختلف آن موجب وارد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

داداشی: پخت و پز تصمیم برای گرانی بنزین در دولت انجام شده بود

داداشی: پخت و پز تصمیم برای گرانی بنزین در دولت انجام شده بود