مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 خرداد 1400 ساعت 05:402021-06-15سياسي

تعلل حناچی در ساخت سمن سراها/ ادامه اختلاف شورای شهری ها با شهردار


عضو شورای شهر تهران به دلیل تعلل حناچی در ساخت سمن سرا تذکر داد و گفت: شورای شهر در بودجه سال 1400 در هر منطقه مبلغی را با عنوان راهبری و مدیریت سمن سرا اختصاص داده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار شهری خبرگزاری فارس، حجت نظری، عضو شورای شهر تهران و رییس ستاد توان افزایی و حمایت از فعالیت سازمان های مردم نهاد شهر تهران در صحن شورای شهر تهران در تذکری به حناچی اظهارداشت: تذکر امروز من پیرامون سنگ اندازی ها در مسیر کمک به جامعه مدنی و توسعه سمن سراها است.

حتما می دانید که در این دوره، سمن سراها برای اولین بار در تاریخ مدیریت شهری ایجاد شده و می تواند در حوزه فعالیت های مدنی شهر تهران، نقشی هم ردیف فرهنگسراها ایفا کند و ماندگار شود.

اما متاسفانه توسعه آن با برخی تنگ نظری ها و اقداماتی عجیب ازسوی شهرداری تهران روبه رو شده است.

وی افزود: سمن سراها فضایی اشتراکی است که در هر منطقه از شهر تهران، به سازمان های مردم نهاد اختصاص داده می شود و می تواند بسیاری از مشکلات سازمان های مردم نهاد را در تامین محل فعالیت و برگزاری رویدادها حل و فصل کند.

این عضو شورای شهر تهران گفت: ستاد سمن ها به استناد مصوبه تشکیل خود برای حل این مشکل اقدام به تدوین برنامه راه اندازی سمن سراها در مناطق 22گانه کرد که از میان املاک در اختیار شهرداری تهران که بدون استفاده ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعلل حناچی در ساخت سمن سراها/ ادامه اختلاف شورای شهری ها با شهردار

تعلل حناچی در ساخت سمن سراها/ ادامه اختلاف شورای شهری ها با شهردار