مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 خرداد 1400 ساعت 05:402021-06-15سياسي

تخلفات انتخاباتی مدعیان توسعه شهری


شهر اردبیل این روزها کثیف شده است، در و دیوار شهر پر از کاغذهای رنگی و چهره های بزک کرده نامزدهایی است که داعیه توسعه شهری دارند، تنها چند روز مانده به انتخابات، - هواداران آنها شهر را مملو از زباله کرده و چهره آن را به هم ریخته اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران، ایرنا نوشت: از چند ماه پیش شعار ضرورت ایجاد یک شهر مدرن، زیبا و پیشرفته را سر می دهند، از تدوین قوانین توسعه شهری سخن می گویند، از ضرورت افزایش فضای سبز و نماهای نوین می گویند؛ اما خود و هوادارانشان از هیمن حالا بر خلاف شعار و ادعاهایشان در تخریب چهره شهری عمل می کنند.

اردبیل این روزها چهره ای کاغذی به خود گرفته است، زمین، آسمان و در و دیوار شهر مملو از کاغذها و پوسترهای رنگی است، لایه ای از پوسترها بر روی هم چسبانده شده است، گروهی چسب بر دیوار زده و پوستر و تصویری می چسبانند، گروه دیگر چسب بر روی این پوستر زده و تصویر نامزد دیگر را می زنند و این اقدام بارها و بارها در طول روز تکرار می شود.

با اینکه شهرداری مکان هایی را برای تبلیغ نامزدهای انتخابات شوراهای شهر در اردبیل مشخص کرده است اما گویا این مکان ها عطش سیری ناپذیر هواداران نامزدهای انتخاباتی را سیراب نمی کند، علاوه بر اینکه در این مکان ها که به تعداد زیاد در میادین مختلف شهر تعبیه شده است خبری از نظم و احترام به حقوق دی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخلفات انتخاباتی مدعیان توسعه شهری

تخلفات انتخاباتی مدعیان توسعه شهری