مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 خرداد 1400 ساعت 05:352021-06-15بين الملل

بایدن برای دیدار با پوتین از مقام های دوران ترامپ و اوباما کمک گرفت


آکسیوس گزارش داد، جو بایدن هنگام آماده سازی برای نشست با پوتین از تیم متخصصان خارج از روسیه که شامل برخی از مقامات سابق ترامپ می شود، کمک گرفته است.

- آکسیوس گزارش داد، جو بایدن هنگام آماده سازی برای نشست با پوتین از تیم "متخصصان خارج از روسیه" که شامل برخی از مقامات سابق ترامپ می شود، کمک گرفته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پایگاه خبری آکسیوس گزارش کرد، این تیم از کارشناسان ریاست جمهوری آمریکا شامل ده ها تن از جمله مایکل مک فال و جان تفت، سفرای سابق آمریکا در روسیه در دوران اوباما نیز می شوند.

در کنار این افراد همچنین رز گوته مولر، نماینده سابق ناتو در دوران اوباما و اریک گرین، مدیر ارشد شورای امنیت ملی آمریکا در امور روسیه دیده می شوند.

جن ساکی، سخنگوی کاخ سفید در ارزیابی آمادگی جو بایدن، رییس جمهوری آمریکا برای دیدار رو در رو با ولادیمیر پوتین، همتای روسش گفت، بایدن مدت هاست که خود را آماده می کند.

در این گزارش همچنین آمده است که این گروه نظرات گوناگونی در مورد نحوه برخورد با پوتین در طول جلسه در ژنو داشتند اما اختلافات صریحی در این باره وجود نداشت.

در حالی که برخی، بایدن را به استفاده از فرصت های بیشتر برای تعامل با روسیه ترغیب می کردند، برخی دیگر انتقال پیام سخت را خواستار شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بایدن برای دیدار با پوتین از مقام های دوران ترامپ و اوباما کمک گرفت

بایدن برای دیدار با پوتین از مقام های دوران ترامپ و اوباما کمک گرفت