مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 خرداد 1400 ساعت 05:352021-06-15سياسي

مشارکت حداکثری در انتخابات از عوامل مهم تامین امنیت پایدار


نماینده ولی فقیه در سیستان وبلوچستان گفت: مشارکت حداکثری در انتخابات از عوامل مهم تامین امنیت پایدار است و می تواند برای برخی کشور های همسایه نیز مهم باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در سیستان وبلوچستان، آیت الله مصطفی محامی در همایش معتمدین، علما، بزرگان و سران طوایف که در محل پادگان آموزشی شهید شفیع پور زاهدان برگزار شد با اشاره به اهمیت امنیت پایدار گفت: طبق تعبیر مقام معظم رهبری امنیت پایدار پیش نیاز همه پیشرفت ها در عرصه های مختلف علمی، فرهنگی، اجتماعی، سیاسی، اخلاقی و معنوی است.

امام جمعه زاهدان با اشاره به برخی از آیات قرآن کریم به بیان نمونه هایی از آثار امنیت از جمله رشد آگاهانه و شناخت، رفاه و آسایش و مباحث دینی و گرایش به عبادت خداوند متعال پرداخت و افزود: آنچه سبب تقویت امنیت پایدار می باشد ایمان، عمل صالح، شکر و سپاس گذاری از نعمت های الهی ، رشد باورهای دینی و تقویت بنیه های اعتقادی است زیرا خداوند به کسانی که ایمان آورده اند وعده داده که امنیت آن ها را حفظ می کند و زیربنای تامین امنیت این است که آحاد جامعه اهل ایمان و عمل صالح باشند.

آیت الله محامی بیان داشت: عمل صالح دارای مصادیق مختلفی در عرصه های فردی، اجتماعی، خانوادگی، اداری، ملی و بین المللی است و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشارکت حداکثری در انتخابات از عوامل مهم تامین امنیت پایدار

مشارکت حداکثری در انتخابات از عوامل مهم تامین امنیت پایدار