مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 خرداد 1400 ساعت 05:302021-06-15سياسي

برای آینده ایران رأی می دهم/ ناکارآمدی ها سرعت توسعه را گرفته است


برای آینده ایران رأی می دهم و حضور آگاهانه جوانان، زنان و همه ایرانیان را پای صندوق های رای موجب پایداری و تداوم امنیت و پیشرفت ایران می دانم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاریم هر محمدرضا عارف رییس بنیاد امید ایرانیان طی نامه ای خطاب به مردم ایران تاکید کرد: برای آینده ایران رأی می دهم و حضور آگاهانه جوانان، زنان و همه ایرانیان را در پای صندوق های رای در روز 28 خرداد موجب پایداری و تداوم امنیت، یکپارچگی و پیشرفت ایران می دانم.

متن این نامه به شرح زیر است: مردم بزرگوار ایران! سرزمین پهناور و تاریخی ایران با پیشینه تمدن و فرهنگ باستانی در صحنه امروز جهان باید جایگاه و شأن و منزلتی ممتاز و شایسته و در تراز ملت ایران را داشته باشد.

مردم این سرزمین طی دویست سال گذشته با تلاش و اهتمام فراوان جنبش های متعدد آزادیخواهی را برای دستیابی به توسعه و پیشرفت کشور رقم زده اند.

ایران با وجود ثروت های استثنایی میدان های گاز و نفت، معادن متعدد، زمین های حاصلخیز، موقعیت راهبردی برای ترانزیت کالا، تجارت و بازرگانی تاریخی، جاذبه های بی نظیر گردشگری، زیرساخت های علمی، صنایع گوناگون و از همه مهمتر نیروی انسانی توانمند باید از درآمد سرانه بالایی برای مردم کشور بهره مند باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای آینده ایران رأی می دهم/ ناکارآمدی ها سرعت توسعه را گرفته است

برای آینده ایران رأی می دهم/ ناکارآمدی ها سرعت توسعه را گرفته است