مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 خرداد 1400 ساعت 05:302021-06-15اقتصادي

مجوز واردات کالا از مرزهای کرمانشاه توسط 7 سازمان تأیید می شود


مدیرکل گمرکات استان کرمانشاه گفت: مجوز واردات کالا از مرزهای این استان توسط هفت سازمان تأیید می شود.

- خلیل حیدری امروز در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به کولبری در مرزهای استان کرمانشاه اظهار کرد: گمرک تنها وظیفه ترخیص کالا را برعهده داشته و مسئولیتی در قبال کولبرها ندارد.

وی افزود: ساماندهی کولبرها بر عهده فرمانداری و ادارات صمت هر شهرستان است و صمت در صورت وجود شرایط کار، کارت مخصوصی برای این افراد صادر می کند.

مدیرکل گمرکات استان کرمانشاه گفت: افراد برای واردات کالا که بر عهده فرمانداری ها و شورای تأمین شهرستان ها است، باید در سامانه ثبت آمار ثبت نام و شورای ساماندهی شامل هفت سازمان آن را تأیید کنند.

حیدری تصریح کرد: فرمانداری ها و شورای تأمین شهرستان ها باید اطلاعات فرد در سامانه ثبت آمار و توانایی های افراد در زمینه واردات را تأیید کنند، در روند واردات جنس ها تحویل گمرک داده تا بر اساس مقررات ابلاغی ترخیص شود.

وی ادامه داد: پس از ترخیص کالا از گمرک در سامانه ای زیر نظارت اداره صمت موارد لازم ثبت و کالاهای وارداتی به انبارها رفته و سپس توزیع می شود.

حیدری با اشاره به صادرات و واردات کالا از مرزهای استان کرمانشاه گفت: مشکلات اقتصادی و کرونا مانع این اقدامات نشده و صادرات و واردات همچنان ادامه دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجوز واردات کالا از مرزهای کرمانشاه توسط 7 سازمان تأیید می شود

مجوز واردات کالا از مرزهای کرمانشاه توسط 7 سازمان تأیید می شود