مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 خرداد 1400 ساعت 05:302021-06-15سياسي

هرگونه تخلف انتخاباتی مستندسازی شود


استاندار چهارمحال و بختیاری با تاکید بر رصد و پیگیری تخلفات انتخاباتی در استان، گفت: در همین راستا ضروری است تا هرگونه تخلف مستندسازی و به ستاد انتخابات ارسال شود.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری استاندار چهارمحال و بختیاری با تاکید بر رصد و پیگیری تخلفات انتخاباتی در استان، گفت: در همین راستا ضروری است تا هرگونه تخلف مستندسازی و به ستاد انتخابات ارسال شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی استانداری چهارمحال و بختیاری اقبال عباسی در جلسه ستاد انتخابات چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه تمامی زیرساخت ها، امکانات و تجهیزات لازم برای برگزاری یک انتخابات پر شور و حداکثری در روز 28 خرداد در این استان فراهم شده است، اظهار کرد: روز انتخابات سخت ترین روز برای فرمانداران و بخشداران است و امید می رود با توانمندی، اشرافیت و مدیریت خوبی که فرمانداران استان دارند، شاهد برگزاری مطلوب این رویداد مهم سیاسی در استان باشیم.

استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه انتخابات از مهم ترین رویدادهای کشور و صحنه سرنوشت سازی برای مردم به شمار می رود، افزود: برای حضور پر شور مردم باید بستر امن و مناسبی ایجاد شود، در همین راستا تمام تلاش استان برای فراهم کردن این مهم به کار گرفته شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هرگونه تخلف انتخاباتی مستندسازی شود

هرگونه تخلف انتخاباتی مستندسازی شود