مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 خرداد 1400 ساعت 05:302021-06-15سياسي

رییسی: فرهنگ و هنر نباید در اجرای عدالت و مبارزه بافساد غایب باشند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سید ابراهیم رییسی شامگاه دوشنبه (24 خرداد) در نشستی صمیمانه با جمعی از نویسندگان، شاعران و ناشران اظهار داشت: - نامزد انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری، اهالی فرهنگ و هنر را جریان پیشتازی معرفی کرد که با هشدار بموقع نسبت به تهدیدات، جامعه را از خواب رفتگی و خواب ماندگی نجات می دهند، گفت: فرهنگ و هنر نباید در اجرای عدالت و مبارزه با فساد غایب باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سید ابراهیم رییسی شامگاه دوشنبه (24 خرداد) در نشستی صمیمانه با جمعی از نویسندگان، شاعران و ناشران اظهار داشت: پیشنهادات اهالی فرهنگ می تواند منشأ تصمیم سازی و تصمیم گیری دولت باشد و این تعاملات در آینده ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه حمایت از اهالی فرهنگ و هنر نباید لفظی باشد و باید منجر به عمل شود، تصریح کرد: اگر برای هر قشر و صنفی بدون حضور مجریان و کسانی که در میدان هستند و فقط با حضور مدیران و نظریه پردازان دانشگاه و حوزه تصمیم گیری شود، هر نظری انتزاعی بوده و در اجرا با مشکل مواجه خواهد شد.

این نامزد انتخابات ریاست جمهوری با تأکید بر حمایت حقوقی و مالی از اهالی فرهنگ و هنر، در عین حال تصریح کرد که بهترین حمایت از اهالی فرهنگ و هنر، میدان دادن به ابتکارات و خلاقیت های آن ها به ویژه جوانان است که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییسی: فرهنگ و هنر نباید در اجرای عدالت و مبارزه بافساد غایب باشند

رییسی: فرهنگ و هنر نباید در اجرای عدالت و مبارزه بافساد غایب باشند