مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 خرداد 1400 ساعت 05:252021-06-15سياسي

دعوت 65 نفر از خطبا، مداحان و شعرای سرشناس از مردم برای حضور در انتخابات


جمعی از خطبا، مادحین و شعرای شاخصِ اهل بیت (ع) با حضور در حسینیه موج الحسین(ع و )با صدور بیانیه ای، مردم را به شرکت در انتخابات دعوت کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار حوزه مسجد و هیأت خبرگزاری فارس، جمعی از خطباء، مادحین و شعرای شاخصِ اهل بیت (ع) با حضور در حسینیه موج الحسین(ع و )با صدور بیانیه ای، مردم را به شرکت در انتخابات دعوت کردند.

در مقدمه این بیانیه آمده است: با لبیک به فرمان تاریخی رهبر عزیز انقلاب اسلامی در خصوص اهمیت انتخابات ریاست جمهوری، ضمن تبیین بیانات مهم معظم له، جلسه باشکوهی با حضور جمعی از خطباء، مادحین و شعرای شاخصِ اهل بیت (ع) با صدور بیانیه ای در حسینیه موج الحسین (ع) مردم را به دعوت در انتخابات دعوت کردند.

متن این بیانیه به شرح زیر است: رهبر معظم ا نقلاب در بیانات اخیر از یکسو با طرح موضوع حکمرانی الهی، راه غلبه بر توطئه های دشمن را توصیه همگان به صبر و بصیرت نامیدند و از سوی دیگر به اهمیت انتخابات با مشارکت بالا و است اسامی خطباء، مادحین و اساتید پیشکسوت و ذاکرین و شعرای جوانِ حاضر عبارتند از: حجج اسلام سید محمدرضا طباطبایی نسب، رضا اصلانی، عباس صراف و سیدعلی صادقی، حاج منصور ارضی، حاج علی انسانی، حاج غلامعلی سماواتی، حاج احمد چینی، حاج یدالله بهتاش، حاج ماشاءالله عابدی، حاج مرتضی طاهری، حاج مهدی آصفی، حاج د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دعوت 65 نفر از خطبا، مداحان و شعرای سرشناس از مردم برای حضور در انتخابات

دعوت 65 نفر از خطبا، مداحان و شعرای سرشناس از مردم برای حضور در انتخابات