مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 خرداد 1400 ساعت 05:202021-06-15بين الملل

هشدار یک گروه فلسطینی به شهرک نشینان صهیونیست؛ منتظر شعله های آتش باشید


در پی قصد رژیم صهیونیستی برای برگزاری «راهپیمایی پرچم»، یک گروه فلسطینی برای نیروهای خود اعلام آماده باش کرد و شهرک نشینان صهیونیست را به ارسال بالن های آتش زا تهدید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین ‍ الملل خبرگزاری فارس، در ادامه هشدارهای فلسطینی به رژیم صهیونیستی درباره راهپیمایی پرچم یگان جهادی برق فلسطین امروز (سه شنبه) بیانیه ای صادر کرد.

  بر اساس گزارش فلسطین الیوم ، این یگان برای یاری قدس و مسجدالاقصی، در میان نیروهای خود اعلام آماده باش کرد.

یگان برق درباره ارسال بالن های آتش زا به شهرک های مجاور غزه هشدار داد و به شهرک نشینان صهیونیست گفت، منتظر شعله های آتش باشند.

یگان مذکور در درگیری قبلی میان رژیم صهیونیستی و مقاومت فلسطین (در اردیبهشت ماه) معروف به شمشیر قدس نیز دهها بالن آتش زا به سمت شهرک های صهیونیستی در مجاوزت غزه فرستاد و خسارات زیادی به رژیم صهیونیستی وارد کرد.

حدود 30 سال است که صهیونیست ها یک راهپیمایی تحت عنوان راهپیمایی پرچم در قدس اشغالی برگزار می کنند و با در دست گرفتن پرچم رژیم صهیونیستی شعارهایی علیه فلسطینی ها سر می دهند.

این راهپیمایی هر سال در دهم ماه می یعنی سالروز اشغال قدس شرقی به دست رژیم صهیونیستی برگزار می‎شود اما امسال به دلیل افزایش تنش ‎ها در قدس، نبرد شمشیر قدس در آن زمان و شلیک هزاران


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار یک گروه فلسطینی به شهرک نشینان صهیونیست؛ منتظر شعله های آتش باشید

هشدار یک گروه فلسطینی به شهرک نشینان صهیونیست؛ منتظر شعله های آتش باشید