مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 خرداد 1400 ساعت 05:202021-06-15بين الملل

تعطیلی دو کارخانه تولید ماسک آمریکایی


شرکت هانی وِل اینترنشنال دو کارخانه تولید ماسک ان 95 که سال گذشته با عجله برای تامین تقاضا در اوج همه گیری کووید 19 راه اندازی شده بودند را تعطیل می کند.

- شرکت هانی وِل اینترنشنال دو کارخانه تولید ماسک ان 95 که سال گذشته با عجله برای تامین تقاضا در اوج همه گیری کووید 19 راه اندازی شده بودند را تعطیل می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اریک کرانتز، سخنگوی شرکت هانی وِل اینترنشنال در ایمیلی به بلومبرگ اعلام کرد این تعطیلی ها باعث بیکاری 470 نفر در اسمیت فیلد رود آیلند و 700 نفر دیگر در فونیکس می شود و به دلیل پایان استفاده اجباری از ماسک و واکسیناسیون در آمریکا و اطمینان مردم برای عدم نیاز به استفاده از ماسک اتفاق می افتد.

وی گفت: ما شاهد کاهش چشمگیر تقاضا برای ماسک ان 95 بوده ایم.

این شرکت به تولید در کارخانه ماسک ان 95 جدیدش در چندلر واقع در جنوب شرقی فونیکس که اتومات و بهره ورتر است، ادامه می دهد.

بر اساس گزارش بلومبرگ، در کارخانه های اسمیت فیلد و فونیکس ماسک توسط کارگران تولید می شد و یکی از نخستین کارخانه های شرکت هانی وِل بودند که سال میلادی گذشته برای افزایش تولید ان 95 در بحبوجه کمبود تجهیزات حمایت شخصی در شرایطی که کووید 19 در سراسر آمریکا شیوع پیدا کرده بود راه اندازی شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعطیلی دو کارخانه تولید ماسک آمریکایی

تعطیلی دو کارخانه تولید ماسک آمریکایی