مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 خرداد 1400 ساعت 05:152021-06-15اقتصادي

با وجود انتظارات افزایش نرخ دلار نمی توان از لفظ حباب بورس استفاده کرد


رییس سازمان بورس و اوراق بهادار گفت: واقعیت اقتصاد این است که قیمت دارایی ها نسبت به تورم انتظاری و انتظاراتی که فعالان اقتصادی نسبت به آینده اقتصاد دارند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، و عدم تسهیلات دهی بانک ها نرخ بهره بین بانکی کاهش یافته است و پول از سمت سپرده ها به سمت بازار دارایی ها حرکت کرده است، آیا همین تجربه رشد را در بازار مسکن نداشتیم؟ و آیا همین نگرانی ها نبود ؟ آنجا همیشه همین موضوع مطرح می شود رشد ناشی از قیمت اسمی دارایی ها به حباب قلمداد می شود.

لذا من خواهش می کنم که در تفسیر  شرایط پیش آمده دقت شود.

دهنوی بیان داشت: البته در کنار این مسائل نگرانی های وجود دارد، مردم از بورس استقبال کردند و پولشان را وارد بازار سرمایه کردند و بازار سرمایه از محل حضور مردم توسعه یافته و نقش و جایگاهش در اقتصاد افزایش یافته است، اما تعداد زیادی از مردم که در اوج وارد شدند به دلیل کاهش شاخص و تغییر انتظارات دچار زیان شدند لذا این موضوع حتما برای ما ناراحت کننده است و ما در رابطه با این موضوع فکر می کنم که چگونه می توان در آینده از بروز چنین مسائلی جلوگیری کرد.

  رییس سازمان بورس و اوراق بهادار بیان داشت: جبران بورس در خود بورس و در ماهیت خود بورس است، الان شاخص یک میلیون و 150 هزار و شاخص بورس بارها در سنوات گذشته ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با وجود انتظارات افزایش نرخ دلار نمی توان از لفظ حباب بورس استفاده کرد

با وجود انتظارات افزایش نرخ دلار نمی توان از لفظ حباب بورس استفاده کرد