مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 خرداد 1400 ساعت 05:052021-06-15سياسي

برگزیدگان مسابقه دانش آموزی قرائت قرآن در اوگاندا تجلیل شدند


با همکاری رایزنی فرهنگی ایران در کامپالا، برگزیدگان مسابقه دانش آموزی قرائت و حفظ قرآن در تلویزیون ملی یو بی سی اوگاندا تجلیل شدند.

- به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، تلویزیون ملی یو بی سی اوگاندا با همکاری رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در کامپالا، مسابقه قرائت و حفظ قرآن کریم یک ماهه برای بیش از 50 دانش آموز منتخب اوگاندایی برگزار کرد.

در این مراسم، خانم فریده علی کولومبا، مدیر هیأت اجرایی بخش برگزاری مسابقات قرآنی و اسلامی تلویزیون ملی اوگاندا در سخنانی، حضور رایزنی فرهنگی کشورمان را در ترویج فرهنگ و معارف قرآن را بسیار ستودنی، فعال و سازنده توصیف کرد.

محمدرضا قزلسفلی، رایزن فرهنگی ایران در اوگاندا نیز در سخنان خود، با بیان اینکه قرآن کامل ترین و جامع ترین کتاب و راهنما برای تحقق اهداف خلقت، ارسال رُسُل و انزال کُتُب است، گفت: اگر به فرامین قرآن عمل کنیم، انسانی موفق در همه ابعاد زندگی خواهیم بود.

در ادامه، شرکت کنندگان بخش قرائت و حفظ قرآن در سطوح حفظ کل، نصف، ثلث و یک جز به رقابت با یکدیگر پرداختند.

برگزیدگان این مسابقه جوایز و اقلام فرهنگی از جمله کتاب داستان راستان به زبان لوگاندا، مجموعه کتاب های هشت جلدی ویژه کودکان و نوجوانان حدیقهالقرآن برای نقاشی و رنگ آمیزی آیات قرآن دریافت ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزیدگان مسابقه دانش آموزی قرائت قرآن در اوگاندا تجلیل شدند

برگزیدگان مسابقه دانش آموزی قرائت قرآن در اوگاندا تجلیل شدند