مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 خرداد 1400 ساعت 05:002021-06-15اجتماعي

بارش پراکنده باران در برخی مناطق کشور


مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از بارش پراکنده باران در برخی مناطق کشور خبر داد و گفت: از اواخر وقت امروز تا روز جمعه (25 تا 28 خرداد) در برخی نقاط شرق کشور وزش باد شدید رخ می دهد.

- مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از بارش پراکنده باران در برخی مناطق کشور خبر داد و گفت: از اواخر وقت امروز تا روز جمعه (25 تا 28 خرداد) در برخی نقاط شرق کشور وزش باد شدید رخ می دهد.

صادق ضیاییان در گفت و گو با ایسنا با اشاره به اینکه طی پنج روز آینده آسمانی صاف و آفتابی و جوی پایدار در بیشتر مناطق کشور حاکم خواهد بود، اظهار کرد: امروز (25 خرداد) طی ساعات بعد ازظهر در ارتفاعات البرز مرکزی و شرقی بارش پراکنده باران و در برخی نقاط جنوبی سیستان و بلوچستان، ارتفاعات جنوبی کرمان و ارتفاعات شرقی هرمزگان رشد ابر همراه با بارش پراکنده گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد شدید موقت پیش بینی می شود.

وی ادامه داد: طی روز جمعه (28 خرداد) در استان های ساحلی دریای خزر و ارتفاعات البرز مرکزی و طی روز شنبه (29 خرداد) در ارتفاعات البرز مرکزی و شرقی و شمال استان های خراسان شمالی و خراسان رضوی بارش پراکنده پیش بینی می شود.

ضیاییان با بیان اینکه از اواخر وقت امروز تا روز جمعه (25 تا 28 خرداد) در برخی نقاط شرق کشور به ویژه منطقه زابل وزش باد شدید رخ می دهد، اظها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بارش پراکنده باران در برخی مناطق کشور

بارش پراکنده باران در برخی مناطق کشور