مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 خرداد 1400 ساعت 04:552021-06-15سياسي

ترتیب اعلام آرای چهار انتخابات 28 خرداد


چینش شعبه ها با انتخابات ریاست جمهوری، میان دوره ای خبرگان رهبری، مجلس شورای اسلامی و شورای اسلامی خواهد بود و طبق همین فرایند شمارش آراء و اعلام نتایج هم به همین ترتیب خواهد بود.

- سخنگوی ستاد انتخابات کشور گفت: چینش شعبه ها با انتخابات ریاست جمهوری، میان دوره ای خبرگان رهبری، مجلس شورای اسلامی و شورای اسلامی خواهد بود و طبق همین فرایند شمارش آراء و اعلام نتایج هم به همین ترتیب خواهد بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید اسماعیل موسوی با بیان اینکه ستاد انتخابات کشور آمادگی کامل در برگزاری انتخابات در پایان هفته جاری دارد، اظهار کرد: انتخابات در صبح جمعه با دستور وزیر کشور آغاز می شود و عوامل اجرایی و نظارتی در سراسر کشور آماده اخذ رای از شهروندان عزیز کشورمان هستند.

سخنگوی ستاد انتخابات کشور با تشریح این موضوع که کار انتخابات در وزارت کشور از یک سال پیش در سطح کشور آغاز شده است، گفت: ستاد انتخابات کشور با آمادگی کامل به دنبال برگزاری انتخابات 28 خرداد ماه سال جاری است.

وی تصریح کرد: ستاد انتخابات کشور با استفاده از فناوری های نوین در تجمیع و شمارش آراء در تلاش است نتایج را در سریعترین زمان ممکن به اطلاع عموم مردم ایران برساند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترتیب اعلام آرای چهار انتخابات 28 خرداد

ترتیب اعلام آرای چهار انتخابات 28 خرداد