مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 خرداد 1400 ساعت 04:552021-06-15اقتصادي

بیانیه 12000 استاد دانشگاه/ نامزدهای انقلابی به نفع آیت الله رییسی انصراف دهند


12000 هزار نفر از اعضای هیات علمی و مدرسین دانشگاه های کشور طی بیانیه ای از نامزدهای جریان انقلاب خواستند به نفع آیت الله رییسی انصراف دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار تشکل های دانشگاهی خبرگزاری فارس؛ 12000 هزار نفر از اعضای هیات علمی و مدرسین دانشگاه های کشور طی بیانیه ای ضمن حمایت از آیت الله رییسی و از نامزدهای جریان انقلاب خواستند به نفع آیت الله رییسی انصراف دهند.

متن این بیانیه به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیم إن الله یأمرکم أن تؤدوا الامانات إلی أهلها ملت بزرگ ایران در آستانه یکی از نقاط عطف تاریخی و سرنوشت ساز خود قرار گرفته است.

در شرایطی که به رغم تحریم ها، بخاطر ظرفیت های فراوان اقتصادی، اقتدار نظام، منابع سرشار و با اتکا به اقتصاد درون زا و مقاومتی، می بایست شرایط مطلوبی برای معیشت و زندگی مردم فراهم شود، اما متاسفانه به دلیل  سوء مدیریت، ناکارآمدی و بی کفایتی دولت غربگرا سفره مردم کوچک، پول ملی بی ارزش، نرخ ارز سرسام آور، معیشت مردم در تنگنا، جامعه جوان مستاصل، کرامت مردم در صف ارزاق ضایع،  رشد بی کاری در تزاید، هزینه مسکن در ترقی، قیمت مواد غذایی چند برابر و سرنوشت کشور در اصلاح نماید.

خوشبختانه این دعوت تبدیل به مطالبه عمومی شد و با به میدان آمدن ایشان نور امید در دل قاطبه مردم روشنا گرفت که نتیجه این اقبال در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیانیه 12000 استاد دانشگاه/ نامزدهای انقلابی به نفع آیت الله رییسی انصراف دهند

بیانیه 12000 استاد دانشگاه/ نامزدهای انقلابی به نفع آیت الله رییسی انصراف دهند