مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 خرداد 1400 ساعت 04:352021-06-15سياسي

حضور حداکثری پای صندوق های رای قدرت نظام را تقویت می کند


امروز تمامی قدرت های دنیا بااید در محاسبات خود جمهوری اسلامی ایران را مد نظر قرار دهند و حضور حداکثری پای صندوق های رای این مهم را تقویت می کند.

- ، سردار ید الله بوعلی در گردهمایی مهندسین بسیجی استان فارس با بیان اینکه امروز تمام دنیای قدرت، مجبورند که در محاسبات خود، جمهوری اسلامی ایران را جای دهند، گفت: با حضور حداکثری می توان این جنبه را تقویت کرد.

وی با اشاره به فاصله زیاد صنعت و دانشگاه تصریح کرد: حضور بسیج در دانشگاه به این معنی نیست که سپاه در دانشگاه کار دارد، بلکه کارکرد بسیج و دانشگاه باید تأثیر در ارتقای علمی دانشگاه باشد و این، فلسفه وجودی بسیج در دانشگاه است.

به گفته فرمانده سپاه فجر استان فارس، بسیج باید از ظرفیت همه افشار در ارتقای علمی و عملی دانشگاه ها استفاده کند تا تأثیر بسیج را در دانشگاه ها داشته باشیم باید توجه شود که اقشار بسیج فعال در دانشگاه ها، باید کمک به دانشگاه باشند.

وی با بیان اینکه تشکیل یک سری کارگروه ها مطابق کمیسیون های مجلس از کارکردهای سپاه فجر است، افزود: با استفاده از این ظرفیت در دانشگاه ها، اساتید و نمایندگان، می تواند به قانونگذاری مناسب اقدام کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور حداکثری پای صندوق های رای قدرت نظام را تقویت می کند

حضور حداکثری پای صندوق های رای قدرت نظام را تقویت می کند