مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 خرداد 1400 ساعت 04:352021-06-15سياسي

طرح «شمیم خدمت» در استان گیلان اجرایی می شود


معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف گیلان گفت: همزمان با سراسر کشور طرح «شمیم خدمت» برای رونق تولید و اشتغال به همت اداره اوقاف و امور خیریه گیلان در استان اجرا می شود.

- ، حجت الاسلام سجاد کاظمی پور صبح سه شنبه در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به اجرای طرح شمیم خدمت در سراسر کشور، گفت: این طرح به همت اداره اوقاف و امور خیریه گیلان با هدف رونق تولید و اشتغال در جوار بقاع متبرکه و با استفاده از ظرفیت و جایگاه این اماکن مقدس، اجرا می شود.

معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف گیلان گفت: طرح شمیم خدمت با شعار هر خانه یک کارخانه به دنبال فراهم کردن زمینه برای کارآفرینی و اشتغال افراد کم برخوردار است.

وی تاکید کرد: سازمان اوقاف و امور خیریه به عنوان خادمان اهل بیت علیهم السلام، برای تحقق شعار سال و زمینه سازی برای ایجاد جامعه مهدوی، طرح شمیم خدمت را، به عنوان یکی از کارویژه های مهم در دستور کار خود قرار داده است.

کاظمی پور، آموزش و توانمند سازی، کمک به ایجاد اشتغال و بازاریابی و فروش محصولات تولیدی را سه گام اجرای طرح شمیم خدمت برشمرد و گفت: در این طرح از ظرفیت های بقاع متبرکه در راستای کارآفرینی و اشتغال بهره برده خواهد شد.

وی یادآور شد: در مرحله نخست ضمن مذاکره و مشاوره با نخبگان محلی، دانشگاهیان، صاحب نظران، مدیران مرتبط بخش های دولتی، سازما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح «شمیم خدمت» در استان گیلان اجرایی می شود

طرح «شمیم خدمت» در استان گیلان اجرایی می شود