مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 خرداد 1400 ساعت 04:302021-06-15سياسي

مبانی اعتقادی و احکام شرعی انتخابات


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، انتخابات ریاست جمهوری از مهم ترین رویداد های سیاسی ایران به شمار می رود و در آن رییس اجرایی کشور با رای مستقیم مردم برای چهار سال انتخاب می شود، - انتخابات ریاست جمهوری از مهم ترین رویداد های سیاسی ایران به شمار می رود و در آن رییس اجرایی کشور با رای مستقیم مردم برای چهار سال انتخاب می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، انتخابات ریاست جمهوری از مهم ترین رویداد های سیاسی ایران به شمار می رود و در آن رییس اجرایی کشور با رای مستقیم مردم برای چهار سال انتخاب می شود، اما اینکه شخص رییس جمهور باید از چه ویژگی های شرعی، شخصی و قانونی برخوردار باشد بحثی است که همواره از سوی شهروندان به دقت مورد توجه قرار می گیرد و لازم است شرایط انتخاب فردی اصلح و شایسته فراهم شود.

در قانون اساسی برای شورا های اسلامی نیز وظایف و اختیاراتی تعریف شده، بنابراین مردم در انتخاب اعضای شورا ها نیز خواهان دقت لازم هستند تا افرادی اصلح، کارشناس و دلسوز وارد این نهاد شوند تا بتوانند ضمن پیگیری حقوقشان، بهترین تصمیم ها را برای آبادانی و توسعه شهر و روستا اتخاذ کنند.

با توجه به گرایش مذهبی و دینی مردم ایران، بسیاری به دنبال آگاهی از نظرات شرعی پیرامون اصل انتخابات و ویژگی های نامزد های اصلح هستند تا بتوانند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مبانی اعتقادی و احکام شرعی انتخابات

مبانی اعتقادی و احکام شرعی انتخابات