مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 خرداد 1400 ساعت 04:252021-06-15سياسي

خانه کتاب از اصحاب فرهنگ و اهالی قلم برای مشارکت در انتخابات دعوت کرد


خانه کتاب و ادبیات ایران از اصحاب فرهنگ و اهالی قلم و اندیشه برای مشارکت حداکثری در انتخابات دعوت کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، این مجموعه از اصحاب فرهنگ و اهالی قلم و اندیشه برای مشارکت حداکثری در انتخابات دعوت کرد.

  در متن این بیانیه آمده است: بسمه تعالی هر کس ایران عزیز، امنیت میهن و آبروی وطن را دوست دارد و در پی حل مشکلات است، باید در پای صندوق رأی حضور یابد تا عزم و اقتدار ملی ایرانیان بار دیگر به منصه ظهور برسد .

 مقام معظم رهبری(مدظله العالی) فرهیختگان عزیز، اصحاب فرهنگ، و اهالی قلم و اندیشه  ایران عزیز در دهه چهارم انقلاب اسلامی در شرایطی سرنوشت ساز انتخاباتی را پیش رو دارد که آینده و پیشرفت کشور در همه ابعاد و به تبع آن آسایش و آرامش تک تک افراد جامعه در گرو مشارکت درآن است و نیل به این هدف از مسیر صندوق های رأی می گذرد که در آن تصمیم آحاد جامعه، سرنوشت کشور را برای سالیان آینده تعیین می کند و البته مشارکت و همبستگی در استفاده از حق رأی به عنوان یکی از عالی ترین و بارزترین نمونه های حقوق مدنی حاکی از نقش موثر مردم در تعیین سرنوشت خویش است.

بر این اساس، خانه کتاب و ادبیات ایران به تأسی از بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) در خصوص ضرورت مشارکت حداکثری در انتخابات، از عموم مردم فرهیخته و عزیز ایران بزرگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خانه کتاب از اصحاب فرهنگ و اهالی قلم برای مشارکت در انتخابات دعوت کرد

خانه کتاب از اصحاب فرهنگ و اهالی قلم برای مشارکت در انتخابات دعوت کرد