مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 خرداد 1400 ساعت 04:252021-06-15سياسي

شرایط حضور جانبازان و معلولین برای شرکت در انتخابات تسهیل شود


مسئول ستاد رییسی در استان مرکزی گفت: با توجه به شرایط کرونایی موجود و محدودیت هایی که در شعب اخذ رأی وجود دارد از ستاد انتخابات استان می خواهیم تدابیری برای حضور گروه های خاص بیاندیشد.

- با بیان اینکه عملکرد ضعیف دولت سبب شده است که مردم برای رأی دادن دچار تردید شوند، گفت: انتظاری که مردم داریم این است که علیرغم تمام گلایه هایی که دارند در انتخابات مشارکت حداکثری داشته باشند و همه برای تعیین سرنوشت کشور و ایجاد تحول اساسی در دولت پای صندوق های رأی حاضر شوند.

وی ادامه داد: عدم حضور مردم پای صندوق های رأی باعث می شود که وضع موجود به همین روال ادامه داشته باشد به همین خاطر وظیفه تک تک مردم است که علیرغم تمام گلایه ها پای صندوق ها حاضر شوند و تحول مثبتی در دولت و آینده کشور ایجاد کنند.

رییس ستاد سید ابراهیم رییسی در استان مرکزی تصریح کرد: تمام برادران دینی حتی اقلیت های مذهبی باید احساس وظیفه کنند و پای صندوق های رأی حاضر شوند و دیگران را هم تشویق کنند که پای صندوق های رأی حاضر شوند تا شاهد حضور حداکثری مردم پای صندوق های رأی باشیم.

نوازنی عنوان کرد: با توجه به شرایط کرونایی موجود یکی از راهکارهایی که می توان این حضور را پر رنگ تر کرد این است که موانع حضور گروه های خاص را برطرف کنیم به عنوان مثال یکی از موانعی که باید برطرف شود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرایط حضور جانبازان و معلولین برای شرکت در انتخابات تسهیل شود

شرایط حضور جانبازان و معلولین برای شرکت در انتخابات تسهیل شود