مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 خرداد 1400 ساعت 04:252021-06-15اقتصادي

رکود در بازار مسکن/ سناریوی دنباله دار انتخابات بر بازار مسکن


یک مشاور املاک با بیان اینکه بازار مسکن از 6 ماه قبل همچنان در رکود به سر می برد، گفت: افزایش قیمت مسکن از شهریور تا آذر سال گذشته زیاد بود و پس از آن بازار در رکود به سر می برد و معامله ای انجام نمی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، بازار مسکن مانند سال های اخیر در رکود به سر می برد و خریدار و فروشنده تمایلی به انجام معامله ندارند و به نظر می رسد منتظر تعیین تکلیف انتخابات و وضعیت اقتصادی بازار مسکن هستند.

شهروندی بیرجندی که از اوایل سال به دنبال خرید یک واحد مسکونی است، گفت: با اینکه از همان ابتدا بازار مسکن راکد بود و واحد مناسبی برای خرید پیدا نکردم اما با قرار گرفتن در آستانه انتخابات و شروع تبلیغات این بازار قفل شده و دیگر  فروشندگان سابق هم تمایلی به انجام معامله ندارند.

وی افزود: یک ماه پیش به منظور خرید یک واحد 110 متری در خصوص قیمت با فروشنده توافق کردیم اما اکنون منصرف شده و هیچ واحد دیگری هم برای فروش در بازار وجود ندارد.

توان خرید مردم سلب شد یکی دیگر از شهروندان هم در این باره گفت: قیمت ها در بازار مسکن به قدری افزایش یافته که توان خرید نداریم و قرار گرفتن در آستانه انتخابات هم مزید بر علت و بازار مسکن به طور کلی قفل شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رکود در بازار مسکن/ سناریوی دنباله دار انتخابات بر بازار مسکن

رکود در بازار مسکن/ سناریوی دنباله دار انتخابات بر بازار مسکن