مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 خرداد 1400 ساعت 04:252021-06-15سياسي

مشارکت و انتخاب اصلح، تیری است به اتاق فکر بدخواهان نظام


یک استاد دانشگاه ضمن دعوت از عموم مردم برای شرکت در انتخابات بر لزوم انتخاب اصلح برای اقتدار رییس جمهور آینده با پشتوانه مردمی تاکید کرد.

- ایسنا/کرمان یک استاد دانشگاه ضمن دعوت از عموم مردم برای شرکت در انتخابات بر لزوم انتخاب اصلح برای اقتدار رییس جمهور آینده با پشتوانه مردمی تاکید کرد.

دکتر رحمان مجازی در گفت و گو با ایسنا گفت: در آستانه یک انتخاب دیگر قرار گرفتیم که از همه لحاظ حائز اهمیت و دارای ویژگی های خاص و حساسیت بالایی است و متاسفانه شاهد هستیم علاوه بر دشمنان خارجی بعضا از داخل به مردم فشار می آورند که در انتخابات شرکت نکنند و به دنبال خدشه دار کردن حضور حداکثری مردم هستند.

وی انتخابات در بُرهه کنونی را دارای تاثیرات شگرفی بر آینده کشور دانست و عنوان کرد: مردم نیز متوجه این مهم هستند و همانطور که در انتخابات های گذشته حضور پرشور بوده و سرفصل برجسته و ماندگاری در تاریخ انقلاب ثبت شده، باید بدون در نظر گرفتن مشکلات و دلخُوری پای کار بیاییم.

این فعال رسانه ای و فرهنگی با استناد به فرمایشات رهبر کبیر انقلاب حفظ نظام را از واجبات دانست و اظهار کرد: یکی از راه های حفظ نظام شرکت در انتخابات و حضور حداکثری است تا بدخواهان، معاندین و دشمنانی که در آن سوی مرزها خط و نشان می کشند و در اتاق فکرها در حال برنامه ریزی برای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشارکت و انتخاب اصلح، تیری است به اتاق فکر بدخواهان نظام

مشارکت و انتخاب اصلح، تیری است به اتاق فکر بدخواهان نظام