مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 خرداد 1400 ساعت 04:202021-06-15اقتصادي

توجه به رونق معیشت ساکنان جزایر خلیج فارس/لایروبی بندرگاه لارک با همکاری سپاه


مدیرکل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان گفت: لایروبی بندرگاه جزیره لارک در راستای ایفای مسئولیت های اجتماعی سازمان بنادر و رونق بخشی به معیشت ساکنان جزایر خلیج فارس با همکاری نیروی دریایی سپاه در حال انجام است.

- علیرضا محمدی کرجی ران در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس با اشاره به توجه ویژه سازمان بنادر نسبت به رونق بخشی اقتصاد محلی و توسعه مناطق ساحلی کمتر برخودار از جمله جزایر خلیج فارس اظهار داشت: توسعه زیرساخت های بندری و حمل و نقل دریایی علاوه بر اشتغال زایی و توسعه اقتصادی و اجتماعی منطقه، تأثیر قابل توجهی در بهبود معیشت و زندگی ساحل نشینان و ساکنان جزایر خلیج فارس خواهد داشت.

وی اضافه کرد: در همین راستا فاز نخست لایروبی بندرگاه لارک از جمله بنادر غیرملکی سازمان بنادر با حجم 60 هزار متر مکعب در سال 96 از محل اعتبارات استانی توسط اداره کل بنادر و دریانوردی برای جذب گردشگران داخلی و خارجی برای استفاده از جاذبه های طبیعی خلیج فارس برخوردار است.

جزیره لارک با مساحت 49 کیلومتر مربع و جمعیت بیش از 400 نفر در فاصله 18 مایل دریایی(33 کیلومتر) از شهر بندرعباس و 6 مایل دریایی(11 کیلومتر) از شهر قشم قرار دارد.

انتهای پیام/f


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توجه به رونق معیشت ساکنان جزایر خلیج فارس/لایروبی بندرگاه لارک با همکاری سپاه

توجه به رونق معیشت ساکنان جزایر خلیج فارس/لایروبی بندرگاه لارک با همکاری سپاه