مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 خرداد 1400 ساعت 04:202021-06-15سياسي

حضور در انتخابات اظهارنظر در مورد کلیت نظام و عزت کشور است


نماینده ولی فقیه در گلستان با اشاره به اینکه در آستانه برگزاری انتخابات بسیار مهمی در نظام مقدس اسلامی هستیم، گفت: حضور در این انتخابات هم وظیفه ملی هم وظیفه شرعی و اسلامی است.

- ایسنا/گلستان نماینده ولی فقیه در گلستان با اشاره به اینکه در آستانه برگزاری انتخابات بسیار مهمی در نظام مقدس اسلامی هستیم، گفت: حضور در این انتخابات هم وظیفه ملی هم وظیفه شرعی و اسلامی است.

آیت الله سیدکاظم نورمفیدی در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: برخی از مردم بسیار خوب ما، اظهار عدم تمایل شرکت در انتخابات را دارند و مسئله مشکلات اقتصادی، معیشت مردم، گرانی و اشتغال جوانان ما را برای علت عدم حضور در انتخابات بیان می کنند.

همه بدانند حضور در انتخابات، اظهارنظر در مورد کلیت نظام و استقلال و عزت این کشور است.

وی بیان کرد: تمام تلاش دشمن بر این است که شرکت مردم در انتخابات را ضعیف و سست کند و با این کار به دنیا بگوید مردم با این نظام همراه نیستند.

در داخل هم یک عده ای اهداف و خواسته دشمن را ترویج می کنند اما مسلماً بدانند همه مردم ایران از همه اقشار به استقلال و عزت و پیشرفت کشورشان علاقه مند هستند.

نماینده ولی فقیه در گلستان خاطرنشان کرد: اینکه بعضی ها بگویند شما موقع انتخابات فقط از این حرف ها می زنید، نه اینطور نیست چرا که دشمن همیشه در انتخابات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور در انتخابات اظهارنظر در مورد کلیت نظام و عزت کشور است

حضور در انتخابات اظهارنظر در مورد کلیت نظام و عزت کشور است