مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 خرداد 1400 ساعت 04:202021-06-15اجتماعي

اعمال «فوق العاده ویژه معلمان» در انتظار تصویب شورای دستمزد


وزیر آموزش و پرورش، با بیان این که در صورت تصویب شورای حقوق و دستمزد و هیأت دولت، «فوق العاده ویژه معلمان» اعمال و به معلمان تعلق خواهد گرفت، - اعمال فوق العاده ویژه معلمان در انتظار تصویب شورای دستمزد وزیر آموزش و پرورش، با بیان این که در صورت تصویب شورای حقوق و دستمزد و هیأت دولت، فوق العاده ویژه معلمان اعمال و به معلمان تعلق خواهد گرفت، گفت: فوق العاده ویژه کارکنان درمان در سال گذشته، به شرط تأمین منابع از سوی دستگاه ذی ربط، پرداخت شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محسن حاجی میرزایی، در تشریح طرح رتبه بندی معلمان گفت: یکی از مهمترین وظایف و مسؤولیت های آموزش و پرورش، تلاش برای ایجاد شرایط بهتر برای فرهنگیان، در راستای افزایش معیشت و ارتقای منزلت معلمان است که این تلاش به صورت همیشگی است و ما در تمامی روزهای کاری، پیگیر این مسأله هستیم.

وی با تأکید بر این که فرهنگیان به اطلاعات و اخبار نادرست و یا بعضاً اشتباه، توجه نکنند، گفت: این روزها بحث رتبه بندی به عنوان مطالبه بسیار مهم فرهنگیان، در دستور کار آموزش و پرورش است.

حاجی میرزایی افزود: در دو نوبتی که رتبه بندی اجرا شد، از ظرفیت امتیازات قانون مدیریت خدمات کشوری استفاده شد که این ظرفیت بعداً ً برای عموم کارکنان دولت تعمیم پیدا کرد و عملاً ارزش رتبه بندی را تضعیف کرد، بنابراین نی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعمال «فوق العاده ویژه معلمان» در انتظار تصویب شورای دستمزد

اعمال «فوق العاده ویژه معلمان» در انتظار تصویب شورای دستمزد