مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 خرداد 1400 ساعت 03:302021-06-15سياسي

بانوان نخبه مسیر فردا را تغییر می دهند


همدان_رییس سازمان تبلیغات اسلامی گفت: فردا متعلق به بانوان است، زیرا این بانوان بخصوص بانوان نخبه هستند که می توانند مسیر فردا را تغییر دهند.

- ، حجت الاسلام محمد قمی شب گذشته در همایش نگاهی نو به زنان نخبه استان همدان، گفت: بالا بودن توقع از بانوان در مکتب حضرت امام (ره) نشأن دهنده نگاه ویژه و متعالی به بانوان و همچنین نشان دهنده تأثیر گذاری ویژه بانوان است.

وی با بیان اینکه در مکتب حضرت امام بانوان محور خانواده هستند، ادامه داد: علاوه بر خودسازی و توقعات علمی و انسجام بخشی به خانواده، بانوان نقش اجتماعی و سیاسی نیز دارند و باید نقش آفرینی های تخصصی نیز داشته باشند.

قمی با بیان این نکته که سردمدار بانوان مکتب حضرت امام بانوان شهیده هستند، اظهار داشت: ما به بانوانی که زندگی آباد، معنوی و نورانی خانوادگی را به یک حیات اجتماعی و سیاسی قدرتمند گره زدند می بالیم و افتخار می کنیم.

رییس سازمان تبلیغات اسلامی افزود: حتماً بانوان توانمندی دارند که از آنها مطالبه می شود، با وجود بانوانی همچون حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها که در تمام ابعاد زیست خانوادگی و زیست اجتماعی و سیاسی بسیار تأثیر گذار بودند و مایه فخر ما هستند، حجت بر باقی بانوان و حتی آقایان تمام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بانوان نخبه مسیر فردا را تغییر می دهند

بانوان نخبه مسیر فردا را تغییر می دهند