مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 خرداد 1400 ساعت 03:302021-06-15فناوري

شبکه حفاظتی تاسیسات آبی تصفیه خانه آب استان یزد راه اندازی شد


مدیر فن آوری اطلاعات و توسعه مدیریت شرکت آب منطقه ای یزد از راه اندازی شبکه اطلاعاتی، ارتباطی و حفاظتی تاسیسات آبی تصفیه خانه آب یزد خبر داد.

- ، محمدحسن رحیمی نسب صبح سه شنبه در جمع خبرنگاران صنعت آب و برق استان یزد اظهار داشت: شبکه گسترده رایانه ای اداره تصفیه خانه یزد با استفاده از فیبر نوری برای تبادل اطلاعات نرم افزارها و اتوماسیون اداری و نرم افزارهای اختصاصی حوزه معاونت طرح و توسعه، کنترل تجهیزات صنعتی، پایش و مانیتورینگ آنلاین تاسیسات آبی، راه اندازی شد.

وی افزود: با راه اندازی این شبکه گسترده، امکان پایش و نظارت آنلاین ساختمان ها و تاسیسات آبی با استفاده از دوربین های حفاظتی توسط معاونت طرح و توسعه و مدیریت حراست فراهم می شود.

رحیمی نسب عنوان کرد: بنا به دستورالعمل های ابلاغی، شبکه پایش و نظارت آنلاین از شبکه تبادل اطلاعات به صورت فیزیکی مجزا شده است.

وی افزود: برای اجرای این پروژه تمام ساختمان های اداری، بهره برداری، کلرزنی، شیمیایی، حوضچه های تصفیه آب و محدوده حوضچه های صافی ها از طریق backbone فیبر نوری به یکدیگر متصل و در نهایت در اتاق سرور ایجاد شده به تجهیزات ICT متصل و امکان بهره برداری از سرویس های سخت افزاری و نرم افزاری را در اداره تصفیه خانه و همچنین در اتاق فرمان خط انتقال آب در ستاد یزد فراهم می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شبکه حفاظتی تاسیسات آبی تصفیه خانه آب استان یزد راه اندازی شد

شبکه حفاظتی تاسیسات آبی تصفیه خانه آب استان یزد راه اندازی شد