مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 خرداد 1400 ساعت 03:302021-06-15دانش

مهلت ثبت نام آزمون استخدامی وزارت علوم تمدید شد / اعلام شغل محل های جدید


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، با توجه به اعلام شغل محل های جدید و اصلاحات (سری دوم) دفترچه راهنمای ثبت نام در آزمون استخدام پیمانی دانشگاه ها، - سازمان سنجش آموزش کشور طی اطلاعیه ای از تمدید مهلت ثبت نام آزمون استخدامی وزارت علوم با توجه به اعلام اصلاحات و شغل محل های جدید خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، با توجه به اعلام شغل محل های جدید و اصلاحات (سری دوم) دفترچه راهنمای ثبت نام در آزمون استخدام پیمانی دانشگاه ها، موسسات آموزشی، پژوهشی و پارک های علم و فناوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری سال 1400، سازمان سنجش آموزش کشور اطلاعیه تمدید مهلت ثبت نام این آزمون را منتشر کرد.

طبق اطلاعیه به منظور فراهم کردن تسهیلات بیشتر برای آن دسته از متقاضیانی که تا تاریخ مشخص شده موفق به ثبت نام یا ویرای اطلاعات خود نشدند ترتیبی اتخاذ شده است که بتوانند تا روز جمعه 28 خردادماه 1400 برای این امر اقدام کنند.

بنابراین متقاضیان لازم است در این مهلت تمدید شده پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای ثبت نام و اصلاحات منتشر شده آن به درگاه اطلاع رسانی این سازمان به نشانی www.

sanjesh.

org مراجعه و با توجه به رشته و مقطع تحصیلی خود ثبت نام کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهلت ثبت نام آزمون استخدامی وزارت علوم تمدید شد / اعلام شغل محل های جدید

مهلت ثبت نام آزمون استخدامی وزارت علوم تمدید شد / اعلام شغل محل های جدید