مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 خرداد 1400 ساعت 02:552021-06-14سياسي

رنج بانوان بوشهری از کمبود فضای تفریحی


مدیر دفتر قضایی دادگستری بوشهر گفت: مردم بوشهر به ویژه زنان بوشهری از کمبود فضای تفریحی رنج می برند، فضایی که برای زنان طراحی شده توسط انگاره های مردان ایجاد شده و پارک بانوان محلی برای تفریح مردان شده است و نه تنها در تصمیم گیری و تصمیم سازی بلکه در طراحی .

- پروین خوشبخت در گفت وگو با خبرنگار فارس در بوشهر با اشاره به اولویت های اصلاحی در مجموعه شورا و شهرداری بوشهر اظهار داشت: صداقت، شفافیت و کارآمدی مدیران، اولین اولویت در خدمت رسانی به مردم است زیراکه مفاسد اقتصادی، مفاسدی همچون فرهنگی، اخلاقی و اجتماعی را به دنبال دارد و در دوره فعلی هم شاهد چنین تخلفاتی در شورا و شهرداری بوشهر بوده ایم.

همچنین سامانه شفافیت، قابل اعتمادترین سازوکار برای افزایش مسؤولیت پذیری، ارتقاء شایسته سالاری و مشارکت فعال و مؤثر مردمی است.

راهکارهای شفافیت در شورای شهر مدیر دفتر قضایی دادگستری بوشهر در خصوص راهکارهای شفافیت در شورای شهر ابراز داشت: اعلام اموال و دارایی های اعضای شورای شهر، قبل و بعد از مسؤولیت، راه اندازی سامانه جامع شفافیت برای ثبت آراء، مصوبات و مشروح جلسات شورا جهت اطلاع شهروندان و همچنین ثبت برخط تمامی مناقصات و مزایدات از دسته اقداماتی است که می توان در شورای شهر انجام داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رنج بانوان بوشهری از کمبود فضای تفریحی

رنج بانوان بوشهری از کمبود فضای تفریحی