مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 خرداد 1400 ساعت 02:452021-06-14سياسي

انتخابات فرصتی برای تغییر ریل قطار کشور است


رییسی در قوه قضاییه با شاخ و برگ های فساد مبارزه می کند، حال از قوه قضاییه به مجریه می آید تا با ریشه های فساد مقابله کند و این بزرگترین ماموریت اوست.

- ایسنا/قزوین وزیر اسبق امورخارجه ایران گفت: رییسی در قوه قضاییه با شاخ و برگ های فساد مبارزه می کند، حال از قوه قضاییه به مجریه می آید تا با ریشه های فساد مقابله کند و این بزرگترین ماموریت اوست.

منوچهر متکی در همایش بزرگ ستاد دانشجویان و دانشگاهیان حامی سید ابراهیم رییسی در استان قزوین، با بیان این مطلب که شهید رجایی، شهید بابایی و سردار آزادگان سید ابوترابی گواه این مدعا هستند که قزوینی ها خالصانه و خاضعانه سهم خود را به انقلاب ادا کردند، افزود: انتخابات فرصتی است برای تغییر ریل قطار کشور، می توان گفت انتخابات مجالی برای انتخاب درست و میراث امام (ره) است، امام حق مردم در تعیین سرنوشت شان را باز ستاند، در واقع انتخابات ثمره انقلاب است ؛ بعد از انقلاب از رهبری نظام تا ریاست جمهوری، از نمایندگان مجلس تا اعضای شورای شهر توسط انتخابات انتخاب می شوند که این موضوع قبل از انقلاب وجود نداشت.

وی تاکید کرد: در سال 1354 و قبل از انقلاب معلم بودم در آن سال ها که آخرین انتخابات مجلس دوره شاه برگزار شد برای معلمین و همه اقشار مانند روز روشن بود که اسامی انتخابی توسط شاه و اسامی برخی از سنا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتخابات فرصتی برای تغییر ریل قطار کشور است

انتخابات فرصتی برای تغییر ریل قطار کشور است