مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 خرداد 1400 ساعت 02:352021-06-14اقتصادي

هشدار دوباره درباره سفرهای مردم


در شرایطی که آمار شیوع ویروس کرونا در کشور روند نزولی دارد، بسیاری از مسئولان حوزه بهداشتی هشدارهایی درباره مسافرت های مردم در دوران کرونایی می دهند اما به نظر می رسد که گوش شنوایی برای آن نیست چرا که سفرها همواره در تعطیلات گذشته تکرار شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، از ابتدای امسال تا کنون که به تدریج موج چهارم کرونا در کشور روز به روز گسترده تر شد، چندین بار شاهد تصویب و ابلاغ ممنوعیت ترددهای برون شهری برای جلوگیری از سفرهای مردم بوده ایم و بر این اساس جریمه های سنگین 500 هزار تومانی و یک میلیون تومانی هم برای مسافران متخلف در نظر گرفته است.

اما به نظر می رسد محدودیت ها و ممنوعیت های کرونایی سفرهای مردم را چندان با اختلال مواجه نکرده است چرا که آمارها نشان می دهد در ایامی که ممنوعیت ها اعمال و اعلام شده، سفرهای مردم نه تنها کاهش نداشته بلکه به مرور روند افزایشی نسبت به یکدیگر داشته است و این مسئله موجب نگرانی مسئولان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی شده است.

چرا که در ایام تعطیلات نوروزی که تقریبا از هفته دوم آن ممنوعیت های کرونایی اعلام شد، سفرهای جاده ای مردم روند نزولی داشت و متوسط تردد روزانه مردم از 20 اسفند ماه سال گذشته تا 15 فروردین ماه به یک میلیون و 200 هزار وسیله نقلیه رسید اما این آمار تردد در هیچ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار دوباره درباره سفرهای مردم

هشدار دوباره درباره سفرهای مردم