مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 خرداد 1400 ساعت 02:302021-06-14سياسي

عدم اعمال نظارت های قانونی سبب تخلفات مالی دردوره قبل شوراهای شهر


نامزد ششمین دوره شورای اسلامی تهران، ری و تجریش گفت: در دوره قبل عده ای در شورای شهر به علت برخی وابستگی ها و عدم اعمال نظارت های قانونی دچار تخلفات مالی شدند.

- در پاسخ به این سوال که هدف گذاری ها، برنامه ها و اولویت فعالیت های شما در دوره جدید شورا چیست؟ اظهار داشت: مبارزه با فساد و رانت خواری - تحقق حقوق شهروندی - توسعه خدمات شهری - پیشرفت و رفاه اقتصادی و اجتماعی - تحکیم ارزش های ملی اسلامی و انقلابی - تقویت خدمات رسانی به خانواده های محترم معظم شهدا، جانبازان و معلولان - بهبود امور پاییتخت از نظر خدمات، محیط زیستی، فرهنگی، بهداشتی، رفاهی، نظافت - رسیدگی به محرومان، اشتغال زایی، رفاهی و تفریحی - افزایش مراکز رفاهی و پارک های ویژه بانوان از اولویت فعالیت های بنده در دوره جدید شورا است.

وی در پاسخ به این سوال که شهرداری ها هم اکنون با مشکل درآمد مواجه هستند، برنامه های شما برای ایجاد درآمد پایدار چیست؟ و چه برنامه ای برای حذف هزینه های غیر ضروری و اختصاص آن به اقدامات عام المنفعه برای برخورداری یکسان همه مردم دارید؟ نیز گفت: ایجاد مراکز رفاهی و خدماتی جدید بکار گیری شیوه های نوین در ایجاد و نگهداری مراکز شهرداری مانند فضای سبز، حمل و نقل، نظافت، آتش نشانی و… جزو برنامه هایم است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عدم اعمال نظارت های قانونی سبب تخلفات مالی دردوره قبل شوراهای شهر

عدم اعمال نظارت های قانونی سبب تخلفات مالی دردوره قبل شوراهای شهر