مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 خرداد 1400 ساعت 02:302021-06-14اقتصادي

شایعات به گرانی نان در مشهد دامن زده است


مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف مشهد گفت: شیوع شایعاتی مبنی بر تغییر نرخ مصوب نان در این شهر، منجر به تغییر خودسرانه نرخ آن توسط برخی از نانوایان شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، امیر دلداری روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این وضعیت همچنین موجب تشدید تخلفات در حوزه آرد و نان و گرانی آن شده، لذا برخوردهای قانونی با متخلفان در این عرصه شدت گرفته است.

وی ادامه داد: کارگروه گندم، آرد و نان برخی استانها به دلیل افزایش هزینه های تولید نان، اقدام به تغییر نرخ مصوب آن کرده اند اما این موضوع هنوز توسط کارگروه گندم، آرد و نان خراسان رضوی به تصویب نرسیده و کمیته های کارشناسی ذیل آن در حال بررسی هستند، لذا هیچ مصوبه قانونی برای تغییر قیمت نان در مشهد وجود ندارد و نانوایان مجاز به افزایش قیمت نیستند.

وی ادامه داد: از ابتدای امسال تا 22 خردادماه، سه هزار فقره بازرسی از نانوایی های مشهد انجام گرفته است که منجر به ثبت 428 فقره تخلف به ارزش 410 میلیون تومان در این شهر شده که از این تعداد 244 فقره مربوط به گران فروشی، 92 فقره نصب نکردن نرخنامه، 22 فقره عرضه آرد خارج از شبکه، و 80 فقره مربوط به کم فروشی نان بوده است مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف مشهد گفت: طبق مصوبه کارگروه گندم، آرد و نان خراسان رضوی، در صورتی که واحدهای نانوایی از نرخهای مصوب تمکین نک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شایعات به گرانی نان در مشهد دامن زده است

شایعات به گرانی نان در مشهد دامن زده است