مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 خرداد 1400 ساعت 02:302021-06-14سياسي

انتخابات؛ تنگه احدی که انقلاب اسلامی به مردم سپرده است


جانشین فرمانده سپاه نینوای گلستان گفت: انتخابات تنگه احدی است که انقلاب اسلامی به مردم سپرده و هم امنیت آفرین و هم عزت آفرین است.

- ، سرهنگ سید موسی حسینی شامگاه دوشنبه در پانزدهمین مرحله رزمایش کمک مومنانه در شهرستان علی آبادکتول اظهارکرد: کمک مومنانه از مرحله رزمایش و نهضت گذشته و به یک فرهنگ در بین مردم تبدیل شده است و این فرهنگ هم از دم مسیحیایی رهبر فرزانه انقلاب اسلامی است و چه خوب ملت ما، پیام ولی امر مسلمین جهان را دریافت کردند.

جانشین فرمانده سپاه نینوای گلستان افزود: در پانزدهمین مرحله از رزمایش کمک مومنانه 10 هزار بسته سبد معیشتی به صورت متمرکز در استان توزیع خواهد شد که در مجموع سپاه نینوا گلستان از ابتدا 390 هزار بسته سبد معیشتی به ارزش 115 میلیارد تومان بین ولی نعمتان جامعه توزیع کرده است.

وی ادامه داد: سپاه نینوا گلستان کمک های مومنانه خود را در قالب سبد معیشتی، جهیزیه، آزادسازی زندانیان غیرعمد و در عرصه عمرانی و محرومیت زدایی بر اساس رسالت ذاتی خود انجام داده است.

حسینی بیان کرد: توزیع هزار و 600 سری جهیزیه بین زوج های جوان به ارزش 32 میلیارد تومان و آزادسازی 188 زندانی غیرعمد با اعتبار 6 میلیارد تومان و 25 هزار دست البسه و پوشاک در راستای همین رسالت ذاتی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در استان انجام شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتخابات؛ تنگه احدی که انقلاب اسلامی به مردم سپرده است

انتخابات؛ تنگه احدی که انقلاب اسلامی به مردم سپرده است