مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 خرداد 1400 ساعت 02:252021-06-14سياسي

مردم باید انتخاب واقع بینانه داشته باشند


مردم باید انتخاب واقع بینانه داشته باشند و انتظار نداشته باشند سرو سامان دادن وضعیت کشور به سرعت به نتیجه برسد باید توجه داشته باشند که در انتخابات معیارهای واقعی را در نظر بگیرند.

- ایسنا/مازندران یک استاد دانشگاه مازندران گفت: مردم باید انتخاب واقع بینانه داشته باشند و انتظار نداشته باشند سرو سامان دادن وضعیت کشور به سرعت به نتیجه برسد باید توجه داشته باشند که در انتخابات معیارهای واقعی را در نظر بگیرند.

سعیدابراهیمی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به بحث انتخابات و ارتباطش با حقوق مدنی افراد اظهار کرد: حق انتخاب در قانون اساسی کشور مانند کشورهای دیگری که قانون اساسی نزدیک به ما را دارند به عنوان حقوق مدنی تعریف می شود.

وی افزود: حقوق مدنی یعنی حقوقی که انسان به طور ذاتی از آن حقوق برخوردار است و هیچ مقامی در هر سطح و جایگاهی نمی تواند این حق را از مردم صلب کند مگر در صورتی که منجر به نافرمانی از قواعد عمومی جامع شود.

استاد دانشگاه مازندران خاطرنشان کرد: هر زمانی فردی که به عنوان تبعه یک کشور و یا شهروند در ایران و یا هر کشور دیگری باشد این حق برایش ایجاد می شود و حق انتخاب حقیقت ذاتی بوده که از مصادیق حقوق مدنی است و انسانی که در جامعه قرار می گیرد این حق را دارد و هیچ مقامی نمی تواند بگوید اجازه تصمیم گیری را ندارد و این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم باید انتخاب واقع بینانه داشته باشند

مردم باید انتخاب واقع بینانه داشته باشند