مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 خرداد 1400 ساعت 02:052021-06-14سياسي

لزوم دریافت کد اخلاق برای طرح های پژوهشی و پایان نامه های حوزه زیستی جهاددانشگاهی


کلیه طرح های پژوهشی و پایان نامه های حوزه زیستی گروه های پزشکی و گروه های غیرپزشکی جهاددانشگاهی قبل از آغاز باید نسبت به اخذ کد اخلاق از کارگروه/کمیته های اخلاق در پژوهش جهاددانشگاهی اقدام کنند.

- لزوم دریافت "کد اخلاق" برای طرح های پژوهشی و پایان نامه های حوزه زیستی جهاددانشگاهی کلیه طرح های پژوهشی و پایان نامه های حوزه زیستی گروه های پزشکی و گروه های غیرپزشکی جهاددانشگاهی قبل از آغاز باید نسبت به اخذ کد اخلاق از کارگروه/کمیته های اخلاق در پژوهش جهاددانشگاهی اقدام کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا،بر اساس اطلاعیه کارگروه/ کمیته های اخلاق در پژوهش جهاددانشگاهی، طرح های پژوهشی و پایان نامه های حوزه زیستی گروه های پزشکی و گروه های غیرپزشکی جهاددانشگاهی (شامل پژوهش های مصوب داخلی، مصوب دفتر مرکزی و کارفرمایی و همچنین پایان نامه های مصوب دانشگاهی) قبل از آغاز باید نسبت به اخذ کد اخلاق از کارگروه/کمیته های اخلاق در پژوهش جهاددانشگاهی اقدام کنند و درغیراینصورت به عنوان تخلف پژوهشی محسوب خواهد شد.

جهاددانشگاهی دارای یک کارگروه اخلاق در پژوهش و چهار کمیته اخلاق در پژوهش های زیست پزشکی (رویان، ابن سینا، معتمد و مشهد) است و کمیته های مذکور تحت پوشش کارگروه اخلاق در پژوهش جهاددانشگاهی فعالیت می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم دریافت کد اخلاق برای طرح های پژوهشی و پایان نامه های حوزه زیستی جهاددانشگاهی

لزوم دریافت کد اخلاق برای طرح های پژوهشی و پایان نامه های حوزه زیستی جهاددانشگاهی