مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 خرداد 1400 ساعت 01:452021-06-14اقتصادي

کاهش تولید قارچ خوراکی در خراسان رضوی


رییس انجمن پرورش دهندگان قارچ خوراکی خراسان رضوی با اشاره به اینکه «یکی از علت های کاهش تولید قارچ، کاهش نهاده است»، گفت: تمامی نهاده های تولید قارچ خوراکی افزایش قیمت داشته است و قیمت قارچی که در سال گذشته حداکثر کیلویی 29 هزارتومان بود امسال حداکثر .

- ایسنا/خراسان رضوی رییس انجمن پرورش دهندگان قارچ خوراکی خراسان رضوی با اشاره به اینکه یکی از علت های کاهش تولید قارچ، کاهش نهاده است ، گفت: تمامی نهاده های تولید قارچ خوراکی افزایش قیمت داشته است و قیمت قارچی که در سال گذشته حداکثر کیلویی 29 هزارتومان بود امسال حداکثر تا کیلویی 40 هزارتومان افزایش پیدا کرده است.

علی صدیق پناه در گفت وگو با ایسنا در خصوص وضعیت تولید قارچ در استان اظهار کرد: تولید قارچ وابسته به نهاده ها و مواد اولیه داخلی است و در این حوزه از مواد اولیه خارجی استفاده نمی شود.

یکی از علت های کاهش تولید قارچ، کاهش مواد اولیه ازجمله نهاده است.

خشکسالی یکی از عوامل موثر در کاهش تولید قارچ خوراکی است وی درمورد علت کاهش تولید قارچ افزود: خشکسالی یکی از عوامل موثر در کاهش تولیدقارچ خوراکی است.

بعضی از واحدهای تولید قارچ نیمه صنعتی و بعضی دیگر سنتی هستند که این واحدهای سنتی به صورت فصلی کار می کنند و این امر باعث ایجاد نوسان در تولید شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش تولید قارچ خوراکی در خراسان رضوی

کاهش تولید قارچ خوراکی در خراسان رضوی