مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 خرداد 1400 ساعت 01:402021-06-14سياسي

سرمنشاء مشکلات پیش آمده پس از گرانی بنزین بی تدبیری دولت بود


عضو هیأت رییس مجلس دهم با بیان اینکه سرمنشاء مشکلات پیش آمده پس از ماجرای گرانی بنزین بی تدبیری دولت بود، گفت: رییس جمهور حاضر نشد طرح مجلس برای گرانی بنزین را که به نفع طبقات محروم جامعه نیز بود اجرایی کند.

- اکبر رنجبرزاده عضو هیأت رییس مجلس دهم در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس گفت: سرمنشاء مشکلات پیش آمده پس از گرانی بنزین در آبان 98 بی تدبیری دولت بود.

وی افزود: در آن زمان مجلس بر این نکته تأکید داشت تا گرانی بنزین باید به گونه ای باشد که طبقات محروم جامعه آسیب نبینند و در واقع این طرح به گونه ای اجرا شود که به نفع مردم باشد و برای کشور فایده داشته باشد.

عضو هیأت رییس مجلس دهم اظهار داشت: طرح مجلس در آن زمان این بود که به ازای هر ایرانی در هر ماه 30 لیتر بنزین با قیمت هر لیتر هزار تومان در اختیار افراد قرار گیرد و کسانی هم که خودرویی ندارند امکان فروش بنزین شان برای آنها در سامانه ای فراهم شود و مابقی بنزین با قیمت آزاد در اختیار مردم قرار گیرد.

رنجبرزاده خاطرنشان کرد: در ارتباط با این طرح قوه قضاییه موافق بود و طبق اطلاعات به دست آمده نهاد رهبری هم با آن موافقت کرده بود.

وی افزود: در پیگیری هایی که در جلسات هیأت رییسه از رییس مجلس داشتیم آقای لاریجانی عنوان کرد که آقای روحانی حاضر نیست این طرح را اجرا کند و در م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرمنشاء مشکلات پیش آمده پس از گرانی بنزین بی تدبیری دولت بود

سرمنشاء مشکلات پیش آمده پس از گرانی بنزین بی تدبیری دولت بود