مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 خرداد 1400 ساعت 01:302021-06-14اقتصادي

بازگشت امید برای احیای بزرگترین کارخانه تولید مخازن کامپوزیتی کشور


رکورد هر واحد تولیدی در کشور مساوی است با بیکاری جمعی از کارگران شاغل در این واحدها و یک گام حرکت به سوی وابستگی به خارج از کشور برای تامین کالاهای مورد نیاز کشور، - ایسنا/چهارمحال و بختیاری رکورد هر واحد تولیدی در کشور مساوی است با بیکاری جمعی از کارگران شاغل در این واحدها و یک گام حرکت به سوی وابستگی به خارج از کشور برای تامین کالاهای مورد نیاز کشور، امروزه به علت شرایط تحریمی، نوسانات نرخ ارز، مشکلات اقتصادی کشور و سنگ اندازی برخی از بانک ها واحدهای تولیدی با مشکلات بسیاری روبرو شده اندو اگر در اسرع وقت چاره ای برای حل مشکلاتشان اندیشیده نشود، باید شاهد تعطیلی این واحدها باشیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، احداث یک واحد تولیدی کار چندان ساده ای نیست، طولانی بودن روند اخذ مجوزات، ایجاد زیرساخت های مورد نیاز مانند آب، برق، گاز و .

، واگذاری اراضی، ساخت سوله، واردات تجهیزات و .

هر کدام یک فرآیند به شدت زمانبر است، اما گاهی رکود یک واحد تولیدی در کوتاه ترین زمان اتفاق می افتد و تلاش های چندین ساله برای احداث و تولید بی نتیجه می ماند.

تکنولوژی بزرگترین واحد تولید مخازن کامپوزیتی کشور از آلمان توسط یک سرمایه گذار در شرایط تحریمی وارد شهرستان بروجن در چهارمحال و بختیاری شد، پس از آمریکا، کانادا، آلمان و چین، استقرار تجهیزات و ماشی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشت امید برای احیای بزرگترین کارخانه تولید مخازن کامپوزیتی کشور

بازگشت امید برای احیای بزرگترین کارخانه تولید مخازن کامپوزیتی کشور