مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 خرداد 1400 ساعت 00:352021-06-14ورزشي

تعزیف مجید واشقانی از بازی پژمان جمشیدی


مجید واشقانی که همزمان در حوزه های اجرا و بازیگری فعال است، مجری گری را کاری بسیار دشواری می داند و یادآور می شود که یک مجری برای اینکه در دل مردم بنشیند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، واشقانی همچنین در زمینه اجرا توضیح داد: مجری علاوه بر اینکه باید خودش باشد و اینکه چقدر این خود فرد بودن، به دل مردم می نشیند، باید از دانش کافی برخوردار باشد.

مجری گری فرای بازیگری دانش می خواهد؛ و این دانش به لحاظ اطلاعات و کلماتی است که از طریق مطالعه به دست می آید و البته خیلی از مجریانمان این ویژگی را ندارند.

او در پاسخ به اینکه آیا حضور همزمان در اجرا و بازیگری را برای خود یک ریسک تلقی نمی کند؟ توضیح داد: من هیچ گونه مشکلی ندارم با اینکه که اگر کسی توانایی انجام کاری را دارد، علاوه بر تخصص اصلی خود انجام دهد.

در حال حاضر بازیگران بزرگی در دنیا داریم که همزمان کار اجرا هم انجام می دهند.

واشقانی در این زمینه به ایفای نقش پژمان جمشیدی در فیلم ها و سریال ها، در مقام یک بازیکن فوتبال اشاره کرد و گفت: حتی بازیگری پژمان جمشیدی از از فوتبالش هم بهتر است؛ این چه ایرادی دارد.

اگر فرد توانایی آن را داشته باشد.

البته هنوز هم این معادلات هست که می گویند بازیگر نباید همزمان با تخصص اصلی خود، کار اجرا هم انجام دهد یا بالعکس؛ چراکه در ذهنیت تماشاگر تا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعزیف مجید واشقانی از بازی پژمان جمشیدی

تعزیف مجید واشقانی از بازی پژمان جمشیدی